Meliss- 🥹benim de bat yarın 3 ekimde yaptım negatif gördüm yine sadece gögüs hassasiyetim var.. onun dışında belirtim yok yarın olmazsam bekleyeceğim 2 3 gün bilmiyorum ama yok gibi hissediyorum
sseymamoms Meliss- regli 1 -2 günü gecikince yapmak mantıklı bence 🥹 yoksa insan stres oluyor gerçekten. 1 gün kala yaptım negatif cıktı bugünde regli olmam lazımdı olmadım. Yine kafam allak bullak oldu
Meliss- sseymamoms aynen öyle kuzum haklısın ama regl olacak gibi hissediyorum göğüs ağrım ve arada kasık ağrım oluyor sende belirti var mı? Yarın olmam lazım benimde bakalım ne olacak hayırlısı hepimiz için 😍
sseymamoms derryaaneva ozaman doğru olma ihtimali baya var bakalım reglin geçikecek mi onu bekle bence. Ama dayanamazsan başka marka test al birde
Rmys9691 sseymamoms yaa benim de bugündü olmadım ama birkaç gündür kasıklarım ağrıyor stres yaptım ondan gecikti sökülemiyor gibi hissediyorum sabah olurum diye düşünüyorum olmazsam direkt kan vereyim diyorum. 3 gündür test yapmıyorum