Merhabalar buraya doğum hikayemi yazmak istiyorum ki bu durumu yaşayan kişilere belki moral olur diye paylaşmak istedim 22. Haftada 9 mm ile acil serklaja alındım ve gitmeseydim düşük yapacaktım ki fark edilecek bir durum bile değildi rastgele fark edildi günlerce hastanede yattım çok umutsuzdum ve eğer doktorun dediklerine harfiyen uymazsam bebeğimi kaybedecektim tüm yaz evde tüm gün bir koltukta aylarca devam ettim hiç uzama olmadı kısalma da olmadı 8-9 mm arası sabit kaldı eşim tüm işlerimizi yaptı sağolsun hergün bugün de geçti diye dua edip şükür ettim 30. Haftalar hayal gibiydi hayatımız eşimle birlikte ev hastane arasında geçti her hafta kontrole gittik çok şükür ki 30 ları gördük ve 37 de dikişlerimi almaya gideceğim günün sabahı suyum geldi hastaneye gittik o gün miniğimi kucağıma aldım çok şükür sağlıklı doğdu miniğim çektiğim tüm herşeye değdi bunu şuan yazarken miniğim kucağımda inşallah bu sıkıntıyı çeken herkese güzel hikayelerini buraya yazmak nasip olur.