durusuuu nasipse aralık sonu olucak benim de, şu an 28+1 olduk. Odasının boya badanasını mobilya siparişini falan hallettik yenidoğan zamanında kullancağı şeyler hazır 3 aylık eşyası biraz az onlar eklencek, arabası park yatağı falan da tamam ama asıl işin büyüğü yerleştirmek gibi geliyor bana gözümde çok büyüyor 😂 ekim sonu kasım başı gibi heralde yerleştiririm hedefim kasım 15ten sonra dinlenme aşamasına geçip gün saymak hayırlısıyla 🥹 allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin