Kızlar 35+2 haftalığım birkaç posta da yazmıştım az önce. Hastaneye gittim nstde biraz sancı çıktı (kaç olduğunu söylemedi, kâğıdı vermedi), açıklığa baktı 1 cm olduğunu söyledi ve yatış önerdi. Kabul etmedim ilaç vermeyeceklerini hiçbir müdahale etmeyeceklerini söylediler çünkü. Hiç değilse kasılma için durması için ilaç vermeleri gerekmiyor muydu. Aynı durumu yaşayan var mı. Aklım çok karıştı