elifsenadvrlmz hamilelikten dolayı mi bilmem ama benimde çok basım agriyor hamile olmadan öncede mutlaka ayda 2 kez agrirdi ve ilaç içmeden geçmezdi, hamileyim yine ayda 2-3 kez ağrıyor evde parol içiyorum fayda etmiyor acile gidiyorum hep, serum yemeden kendime gelemiyorum maalesef. İnşallah sorun olmaz aldığım ilaçlar