fatmanur0809 dedim ya Regl olacakmışım gibiydi yani adet olacakmışım gibiydi. Aşırı ağrım vardı. Ha oldu ha olacak gibi. Ama normalde böyle 3 gün sürmez benim ağrım olur bir iki saat sonra Regl olurum. 3 gün sürünce şüphelendim :) normal bu arada Regl ve gebelik belirtileri başlangıçta çok benzer