Orkidem8 fatmanur0809 bende 2+6 dün kan verdim testte silik gördüm ama çıkar mı acaba benim ki de baya erken 😀
tgbb22 fatmanur0809 benim çatlamadan 8 gün sonra çok silik çizgi ile öğrendim aşırı hassas ve güvenilir bi kaset testti hemde laboquick marka
fatmanur0809 H_selooo belitileriniz yendi benim testlerim gözle görülür silik çıkıyor pazartesi günü kan vercem o zaman 3+5 oluyor
H_selooo fatmanur0809 halsizlik, sürekli uyku hali, göğüslerimde değişiklik hissediyordum büyüme gibi, genelde erken belirtilerim bunlardı
seedagungorr fatmanur0809 çıkar canım Benim 3+3 bugün silik çizgiyle öğrendim kan verdim gebeyim Sende mutlaka kan ver
ebruuuuuummmm ebruuuuuummmm fatmanur0809 o zaman gecikmenizi bekleyin bence öncesinde kanda çıkmayabiliyor ben de öncesinde vermiştim 1.2 negatif çıktı gecikmemi bekledim geciktiği gün verdim pozitif