dilek190 nnur20 günde 2 de sıkıntı yok demisti hoca 13.haftadayim gündür 4 5 iciyorum abartigimin farkindsyim zor bi dönemden geciyorum ama ne deyim
Admsarzu nnur20 valla askim ben 7. Haftaya kadar içtim kalbini duyunca bıraktım :) bir paketi 3 4 günde bitiriyordum o şekilde içiyordum