nnur20 keşke içmeseniz ama bırakmada aşırı zorlanan hastalara en fazla 3 dala kadar müsade ediyorlar diye biliyorum ben şuan mide bulantısından içemiyorum bazen sadece bir dal o kadar canım hiç istemiyor ama oğlumda yani ilk gebeliğimde ilk üç aydan sonra ¾ dal içiyordum