beyza_aktsss Hello hamisss anneler biz bugun 39+0 olduk oğlumun keyfi yerinde gelesi yok sizde durumlar nasıl kaç haftalık oldunuzz?
SuEr_Tu1512 beyza_aktsss 35+4üzz. İlk oğlum da 35+4te doğmuştu, bugün psikolojikmen kendimi her an doğurabilirim kafasına alıştırdım😆
Asfhjkkdk SuEr_Tu1512 erken doğum riskim var 35 haftadayım oğlunuz kaç kg doğdu kuvöze girdi mi nişan gibi kanam akıntı geliyor 3 gündür 2cm açılmam var
beyza_aktsss elrahe08 zaman çok hızlı geçiyor merak etme ben hangi ara 39 oldum diye düşünüyorum bazen 😂🫶🏻
beyza_aktsss AslanBebeginAnnesi bian önce doğursam da kurtulsam diye dua ediyorum ama malesef gelesi yok 😂😂
Miniginannesiiii1111 beyza_aktsss 34+3 bende sağ sslim vaktinde gelsinler inşallah darisida bana zaman bir an önce geçsin istiyorum ya 🙂 sağ salim
geleneksel1annem beyza_aktsss 39+1 bizde 🌸 doktorum bu hafta doğrusunu demişti ama cumartesi oldu hala gelen giden yok😂 oğlumu 40+2 de doğurmuştum 🥲