irmklcr derryaaneva bende pazartesi günü sağlık ocağına gidip test vermeyi düşünüyorum testlerle insan kafayı yiyor Reglime 6 gün kala yapmaya başladım hem maddi hem manevi zarar
1Sevgiiii irmklcr çok geçmiş olsun. İyi tarafından bakarsanız demk ki hamile kalabiyorsunuz. O yüzden erken öğrenmen iyi olur kan ver bence pıhtılaşma iğneye başlaman gerek
1Sevgiiii fatmaanuurr22 negatif gibi geldi bana hiç çizgi göremedim 7 gün geçmiş muhtemelen olsa çıkardı
derryaaneva irmklcr benimde aynı persenbeye randevu aldım olmazsam giderim diye garanti olsun diye sende randevu al istersen
irmklcr irmklcr ben olsam da olmasam da gidicem zaten randevum var doktorum bununla da olmazsa aşılama ile diniycez dedi bakalım
irmklcr derryaaneva kan tahlili için sağlık ocağına randevu aldım bakalım sonuç ne olucak hepimiz için hayırlısı neyse o olsun
Elisa0110 irmklcr var gibi ama emin olmak için tekrarla testi (prodoctor marka genelde net sonuç veriyor bende onunla öğrendim ) ya da en iyisi kan vermek
umynurr irmklcr cnm adetin gecsin en az 2 gun hem erken gebelik hemde kaset al biri yalanci olsa bile digeri tam sonuc verir bendede oyle silikti sabah ilk idrarla yap adetin gectiginde gonlunce olsun 🫀🌸