Ruruu çok tesekkurler ilginiz icin yaşadığımız yer pek elverişli değil acile gitsem bile bisey yapmiycaklar cihazları yok çünkü merkeze de baya uzağız malesef doktorumla konuştum suanlik dinlenmem gerektiğini söyledi bir daha da kan a rastlamadım inşallah olmaz hayırlısı olsun 🙏🏻