Gamz01 ilk iki çocuğumda genel anestezi oldum uyanmam biraz uzun sürdü baş ağrısı çok oluyor kahve tüket bol bol yürümeye calis . 3. Çocukta spunal yaptılar panik atak bende de var söyleyince sakinleştirici yapmışlardı çok rahat geçti bakalım bu doğumda neye karar verir doktor