Canım benimde panik atağım var. Ama korkma her şey çok güzel geçiyor. Tansiyon durumuna göre sakinleştirici verip sakinleştiriyorlar zaten. Çok korkuyordum ilk doğumumda 1 hafta uyku uyumamıştım nasıl doğuracağım diye. Şimdi 2. Hamileliğim ve ben doğurduysam herkes doğurur diyorum çünkü çok evhamlıyım 😂😂