Elfidanur azra19 bende de çok yanlış pozıtıf varmıştı ama eczanede denk gelıyordum en son bu testle hamılelıgımı ogrendım
birdenizanasii azra19 Benim artimed de böyle. Çok yalancı çıkarıyormuş ama şu çizgi awoxta çıksaydı herkese haber verirdim hamileyim diye. Artimed olunca güvenemedim
azra19 birdenizanasii Bana da aynısı oldu canım o yüzden ben artık sadece awox stokluyorum baska markada almam.Diğerleri de yalancı pozitif veriyo
Simge_can55 Gokturkmom_ merhaba benimde adetime 6 gün gecikti benimde testim markası Artımed fazla güvenmiyorum ama bundan başka da yoktu diye aldım ikinci çizgi anında çıktı ama gecikme olmasına rağmen kıpkırmızı değil normal sizin nasıl çıkmıştı
Gokturkmom_ Simge_can55 Anında çıktıysa vardır ben adetten 4 gün önce görmüştüm pozitifi gayet net bi çizgiydi ve çok kısa sürede çıkmıştı 🤍
Gokturkmom_ Simge_can55 benim elimde iki test vardı ikisi de pozitifti.Kan verip kesinleştirin mutlaka umarım gönlünüze göre olur herşey 🌸✨💕