azra19 En iyi markaları bile alsanız bilindik markalardan bahsediyorum onlarda bile yalancı pozitif çıktı bende, resmen hayal kırıklığı, hamile kaldığımı öğrendiğim ay öyle sinir oldum ki bu sefer kesinlikle test yapmıcam dedim, reglime 1 hafta kala beyaz akıntı gibi bir şey geldi, bende 2. Yumurtlama olabilir mi acaba dedim, çok nadirde olsa oluyormuş böyle durum, ovulasyon testi yaptım kıpkırmızı çıktı, sonra bir daha yaptım yine öyle, ardından arkadaşımın zoruyla gebelik testi yaptım, silik şekilde çıktı inanamadım tabi 2 3 gün testlerle takip ettim 10 15 tane test yapmışım o süre zarfında, cumartesi akşam başladım, p.tesi sabahına kadar testleri devam ettim baktım iyice koyulaştı öyle gittim kan verdim, beta 157 ile öğrendim, mutlaka bekleyin çünkü kan verip verip negatif duymak çok üzücü, ben yaşadım sizler yaşamayın lütfen