Kadoliii sevvallsanverr0 35+3 biraz hafifledi benim ama bilmiyorum normal mi bu durum veya yalancı sancı mı anlayamıyorum
sevvallsanverr0 Kadoliii benim hala aynı valla. Ağrının şiddeti artıyo gibi oluyor ama artmıyor da sanki aynı düzeyde devam ediyor. Ama hiç azalmıyor geçmiyor
Glnrgz Ben de sizinle aynı şikayetleri yaşadım dün biraz düzeldim. 35+5 im doğum olacak diye korktum. Soğuktan karnım ağrıyor gibi düşünmüştüm geçince doktora gitmedim. Ama sizin geçmezse mutlaka görünin bence
Silaaaamom2025 sevvallsanverr0 benimde vardı adet sancısı gibi muayenede söyledim doktor normal değil yalancı sancı dedi bugün gebe okulunda eğitimde hastaneye ne zaman hangi durumlarda gidilir bu anlatıldı eğer ağrı karın ve belde ve sürekli ise hastaneye gidilir veya suyun gelmişse zaten onu biliyoruz bir takip edin ama yalancı sancı gibi duruyor benim ki geçti bu hafta
sevvallsanverr0 Silaaaamom2025 ağrı belde sürekli ama karnımda öyle değil. Birde neden oluyormuş bu biliyor musun
Silaaaamom2025 sevvallsanverr0 hayır bilmiyorum ama bence normaldir vücut kendini yavaş yavaş doğuma hazırlıyor artık
Meltemanneolsun sevvallsanverr0 sancı olabilir her şey olabilir benim belim ve karnında söylediğin gibi ağrı olmuştu Dr um hemen çağırmıştı nst bağlandı sancı yoktu ama bebiş aşağı inmişti hunilesme olmuştu o yüzden göstermen lazım. İdrar yolu enfeksiyonu da olabilir o da ayni böyle ağrı yapar. Kontrol ettirmeden bilemezsin.
sevvallsanverr0 Meltemanneolsun hunileşme nedir ? Sabah uyuya kalmışım artık. Şuan öyle bi ağrım yok. Rahatlamış gibi hissediyorum kendimi
Meltemanneolsun sevvallsanverr0 rahim ağzı u gibi şekil alır kisalmaya başlıyor. O da erken doğuma sebebiyet veriyor. Bebek kanala girmeye başlıyor yani. Ama tabi usutmus de olabilirsin idrar yolu enfeksiyonu da olabilirsin bunlar hep belinde ve karnında aşırı ağrı yapiyor
sevvallsanverr0 happyjelibon06 halsizlik bende de var. Bebeği aşağıda hissediyorum bide. Ara ara mide bulantım oluyor gün içinde ama öyle kusacak gibi değil. Sadece hafif midem bulanıyor
Gizmmis happyjelibon06 yanında farklı semptomlar da varsa risk yaratabiliyor sadece bnm genital bölge baskısı da vardı
sevvallsanverr0 Meltemanneolsun pazartesi günü randevum var doktora. O zamana kadar allahtan bir şey olmasa randevuma gidince sorarım iyice. Kötüleşirsem acile giderim zaten. Teşekkür ederim cevabın için :)