Kızlar kaç zamandır baskı ve regl ağrısı gibi ağrılarım vardı ama düzensizdi. Yaklaşık 1 saat önce bel ağrısı başladı. Sırtımın alt kısmında ama hiç geçmiyor. Duşa girdim çıktım yine fayda yok. Belim ortadan ikiye ayrılıyor gibi hissediyorum. Ve afedersiniz ama sürekli büyük tuvaletim varmış gibi. Ve her tuvalete gittiğimde yapıyorum. Bebek baş geliş. Bu ağrı normal mi. Ne yapmam gerekiyor. Bebek de çok hareketli. Tüm hareketleri kasıklarımda alt kısmımda hissediyorum şuan