rosse16 günooo evet çıktı 0.5 ama benim negatif sonucum 0.1 0.2 0.3 çıkıyordu adete 10 gün varken yaptırdım belirtim en çok göğüslerde diğerini de göğüsten anlamıştım . İlk hamileliğimde ben beta 2 ile öğrendim 😅 hemde adetten 2 gün önce mi neydi bu değer geç döllenme olmuştu. 25 haftalıkken kaybettim onu ölü doğum yaptım