emine717_ fatmaanuurr22 aslında emziriyorsan adet görememen çok normal değil mi emzirip bir sene adat göremeyen kadınlar olduğunu biliyorum
derryaaneva fatmaanuurr22 hayır soruyorlar doktor muaynesi ister misin diye hayır sadece beta HCG testi ustiyorym derseniz kan ücreti ödüyorsunuz sadcee
fatmaanuurr22 Rumsamut evet düşününce öyle tabii aslında beni tereddütte bırakan bu ay hapı iki gün gecikmeli içtim o mu etkiledi risk alamadım ya kan verip netleşsin istedim artık kaç gündür huzursuzum umarım dediğiniz gibidir 🙏
fatmaanuurr22 derryaaneva Yok canım devlet hastanesinde bakmadılar şimdi özel hastaneye sordum 1500 TL sadece kan tahlili bana da fazla geldi açıkçası
_nejla_ fatmaanuurr22 ozel hastanelerde fiyat farkli oluo canim mesela ben yaşam hastanesinde veriyorum o yakin diye 370 tl sadece beta medstar hastanesinde 560 tl boyle degisiyo
Kivircikannee fatmaanuurr22 her hastanede farklı ücret oluyor öbür hastaneleri arayıp sorabilirsin fiyatını burda bi yerde 1500 ken bi yerde 500 dü
amphitrittee fatmaanuurr22 Adet döneminden sekiz gün geçse kaset teste zaten görünür ama bu boş gebeliğin sembolü bu test genelde çok hafif silik veriyor ve yalancı çizgi oluyor