fatmaanuurr22 Sağlık ocağında da rahatlıkla tahlil yaptırabilirdin aslında canım acile gitmene gerek yoktu. Bir de doğum kontrol hapı kullanıyorsan(düzenli olarak) yüzde 1 ihtimal hamile olman. Ki hamileysen gecikmeye rağmen silik çıkmazdı kesin sonuç verirdi diye düşünüyorum. Hakkında hayırlısı olsun 🤲🏻