eslemsare49 Çok erken kan vermişsiniz. Bu belirtiler artık sadece hamile olanlarda değil adet olacaklarda ve psikolojik olarak kendini hamile hisseden kadınlarda da sıklıkla oluyor. Şuan beta değerinizin yükselip yükselmeyeceğini kimse bilemez. Adet döneminiz gelince test yaparsanız o zaman doğru sonuç çıkacaktır zaten