İyi akşamlar benim bir sorum olacaktı son âdet tarihim 12 Eylül adetime 12 gün varken kasık ağrısı bel ağrısı şiddetli adet sancısı gibi sancım vardı acile gittim betam 2.5 çıktı adete 8 gün kala yani bu akşam kan verdim beta 1 e düşmüştü bu durumu daha önce yaşayan oldu mu yükselme oldu mu