Merhaba öncelikle Allah bütün hamilelere yar ve yardımcı olsun inşallah dogumumuz su gibi geçer ve bebeğinize sağlıkla kavuşursunuz gelelim hikayeme 2 Ekim Perşembe günü saat 3 te uykudan uyandım bel ve kaçaklarıma yayılan bir sancı ile bende kalktım lavaboya gittim geldim baktım sıklığı artıyor evin içinde yürümeye başladım doğum sancısı olduğunu anladım çünkü 3.gebeliğim böyle ama hiç uyuyamafim bebek çantasına baktım kapıya koydum kimlik falan hazırladım unutmayalım diye ezan okundu namazımı kıldım duamı ettim saat 6 bucuk oldu hala sancılarım var ve sıklığı artmış artık dayanılmaz bir hal aldı eşimi uyandırdım taksi cagirana kadar ben bahçede sancidan kıvranıyorum neyse taksi geldi bindik arabada tam açıklıkla hastaneye gittim ama ikinmak istiyorum elimde olmadan ebe geldi açılmaya baktı hemen tekerlekli sandalye ile beni asansore bindirip doğumhaneye aldılar hemen çatala alındım 10 dkka ile bebeğim kucağımdaydi kesi atmadilar ama kontrolsüz ikindigim için yirtilmam oldu o yüzden dikişlerim var şuan evdeyiz çok şükür Allah herkese nasip etsin hayırlısı ile kucağıniza almayı 💐🩷🩷