Meltemanneolsun Eddyy ben sadece simli kolanya yaptırdım küçük şişelere. Ve çikolata isimli yine. İnan yetiyor ya bir de çok yaptirmisim daha elimde var 10 tane şişe falan 😊 baya uygun fiyatli bulmuştum hem de
Eddyy Meltemanneolsun ben de şuan belki o tarz bir şey yaptırırım diye düşünüyorum ama bilemedim yine de
H_selooo Eddyy hastaneye anne babalar hariç kimsenin geleceğini düşünmüyorum en fazla 2 gün durucaz zaten mevlit yaptırmayı düşünüyorum bebiş biraz büyüyünce o zaman hediyelik yaptırırım
beyzaakartal benlilaaa ben Eminönü şarkhandan malzemeleri aldım her şey dahil tanesi 50 TL’ye falan geldi sanırım 25 adet yaptım ben
ipekmom_ Eddyy bence hiçbişeye gerek yok ben bi isimli çikolata yaptırmıştım, onlar sana hediye getirsin herkes alıp bi süre sonra atıyor zaten, ben o parayla yenş doğan çekimi yaptırmıştım güzel bi anı kaldı bizee
beyzaakartal Eddyy en azından kendinize anı kalması açısından yaptırabilirsiniz belki 10-15 tane falan
Eddyy Mor-kelebek ben de öyle düşünüyorum açıkçası ya ama eşim de sonrasında içinde kalır mı diyoorrrr
Eddyy beyzaakartal aslında öyle yapsam zaten gerçek kullanacak kişiler kullanabilir ama diğer gelenlere de ayıp olmaz mı bitmesi
beyzaakartal Eddyy canım herkese vermek zorunda değilsin ki sadece yakınlarına verirsin hastanede odada bir dolaba koy yakın gördüklerine ver ben öyle yapıcam şahsen yoksa bi alan tekrar almak ister her gören ister falan hiç uğraşmaya gerek yok
adygea-zrn Merhaba, hediyelik mumlar hazırlıyorum. kraft kutuda kokulu papatya mumlar, veya beton kapaklı daha sonra da kutu olarak kullanılabilecek minik tatlı bir kutuda kokulu mum ve üzerinde isteğe göre not ve tarih.. veya mini hayvan figürlü mumlar.. ve isimli veya yazılı veya düz makrome kapı süsü hepsi tamamen isteğiniz doğrultuda şekillenir. Sevgiler. https://sumavisi.com.tr/urun/10-adet-soz-nisan-dugun-kina-dogum-gunu-mevlut-yenidogan-bebek-sekeri-hediyelik