Eddyy bende gereksiz gören kısımdaym zaten sezeryan olacağım kendi ağrım olacak bebeğe alışma süresi olacak bir zahmet kimse benden bişey beklemesin ama tabiki yaptırana saygım var herkesin kendi görüşü. İlla yaptırcam dersen çikolata en mantıklısı zaten Mevlütte düşünüyormuşsuno zaman istediğini yaptırırsın.Mesela ilk kızımda pandemiydi zaten kimseyi hastaneye almadılar Mevlütte yapmadım hastalıktan korktuğum için ama içimde kalmasın diye eve gelen yakınlarım için bende tesbih Yasin-i şerif yaptırmıştım en azından okunur çöpe gitmez.