SinemKadircanım doğumdan sonrada ilaçları kullanmak çok önemliymiş doktorum doğumdan sonrada devam edicez dedi, bu doğumdan sonra saç dökülmeleri diş çürümeleri falan ilaçları bıraktıktan sonra oluyormuş bu yüzden bırakmamak gerekirmiş bebek emerknde annnin bütün vitaminlerini sömürüyormuş, bende salı sezaryenle doğuruyorum kısmetse ondan sonra da devam ilaçlara.. sende sağlıcakla doğurursun umarım cinsiyeti nedir?