irmklcr Ben iki gebelik geçirdim 2 sinde de Freely ile öğrendim hatta ilk gebeliğimin testi bunların çizgisiyle birebir aynı
Aysegl12 irmklcr Üç defa yaptım üçüncü ve ilk dakikasında çıktı ama sonuç negatifti bir daha o asla onu markaya almayı düşünmüyorum