Eda9698 Allahim gönlünüze göre sağlıkla kolaylıkla nasip eylesin. Ben pazartesiye kadar beklemeyi düşünüyorum. 2 gün önce artimed test yaptım o da silikti. Dün sabah yaptığım negatif. Bugün ki sonuçta böyle kafam karıştı iyice. En iyisi pazartesiye kadar regl olmazsam kan vermeye giderim