Bilgemaitri88- 37+3 doğal doğum için bekliyoruz kızımızın gelişini. Allah hepimize kolaylıkla, rahatlıkla, sağlıkla kavuşmayı nasip etsin. Su gibi akarak gelsinler kucaklarımıza, sütümüz sevgimiz bol olsun🤍🤍🤍
nilsumm Hazelalya Evet yakın kızım 4 yaşında 4 yıl sonra tekrardan sezeryan oluyorum 🥰 bende korku yok yani doğumdan korkmuyorum
kelebekmum nilsumm 37haftalığım 15 ekime gün verdi doktorum bebiş 2 haftada önden gidiyor ama bakalım günümdemi gelecek yoksa önceden mi