nilsumm Kızlarrr 37+2 haftalığım ben doğum için gün aldınız mı benimki sezeryan olacağı için 7 ekim benimle aunı gün olan varmııı???
Brna16 nilsumm ben de 36+5im 16 Ekim için gün aldık. Doktorum 39 haftaya kadar beklememizi teklif etti ama ben artık doğsun istiyorum. Şükür boyu kg iyi
Lalakaplangl nilsumm 37+3 ben kısmetse vajinal doğum yapacağım beklemedeyim, yarın doktor kontrolüm var, sonrasında doktorum onaylarsa activating labor egzersizlerine ve ananas, hurma yemeye başlayacağım, bakalım ne zaman gelecek 😊