ongen Havin49_ ben dar giyip hamiş göbeği çıkmasını zayıf kadınlarda seviyorum ama kendime yakıştıramıyorum malesef dar gelecek o elbiselerim.. bir de fabrikada calısıyorum etek elbise çok giyilebilir şeyler değil
Havin49_ ongen bende zayıf değilim 7 ayıkta daha yeni karnım çıkmıştı ama iş ortamında rahat etmeyebilirsin
tercann ongen ya şöyle ki sadece eşofman tayt değil güzel şeyler giymek istiyorum. Mağazalarda pek bulamadım önerilere açığım
meryys ongen Artış markasını önerdiler bana kışlık taytı var ici kalın bugün geldi yıkadım hemen beğendim 😅 büyük ihtimal onu çıkarmayacagım üzerimden
ongen meryys evet bende oradan aldım bugun geldii ben içi polarlı olandan almamışım ya fitilli ispanyol aldım bir de normal dar paça. Polarlı cok kalın değil mi?
meryys ongen Bir polarli vardı birde termal şardonlu benimki şardonlu olandan dar paça aldim tam ideal resim atayım birazdan
deryakurtulus ongen Lastikli triko pantolon veya elbiseler kurtarıcı oluyor, sakın dar pantolonlara girmeye çalışmayın artık. Karnınız rahat olsun. ☺️