ongen Kızlar 13+6 dayız ve belirgin bir göbeğim var tam da kışa denk geldik pantalon, tayt, sweet, mont neler giyiyorsunuz nereden bulabiliriz güzel secenekler ? Önerisi olan var mı ?
Gmzle ongen bende 10 haftalık oldum daha çıkmadı göbeğim ama bende alicam LCW da güzel şeyler gördüm pantolon tayt ordan alicam
Ruruu ongen esofman ve oversize sweat en iyisi ben oyle yapacagim. Trendyolda luvmabelly markasindan hamile esofman alti aldim ustune de zaten onceden kullandigim oversize sweatlerim var :)
Rabiul ongen yazın daha zor oluyor sıcakta pantolon giyemiyorsun eşofmandan zaten top gibi çıkıyor en güzeli kışa denk gelmesiymiş tayt sweat giyiniyorum
greybrde ongen 13. Haftada nasıl belirgin oluyor 23-24. Haftaya kadar dişardan anlaşılacak büyüklüğe gelmiyor evde beli şastıklı eşofman pantolon yok mu hiç? Abartmaya gerek yok bence geçici bir süreç bir siyah hava taytı birde kot pantolonu yeterli bence
ongen Yaswinn trendyolda hamile taytları hep bol paça e yagmurda camurda olmuyor, dar paça güzel bişey bulamadım. bulanınız varsa link alırım :))
ongen bingaling562 tesekkür ederim bakacağım, fiyatları biraz yüksek ama sıcak ve rahat olması önemli artıkk
Ruruu bingaling562 oysho markasinin neredeyse tum urunleri polyester ve cok zararli asla tavsiye etmem saglik en onemlisi
ongen yucellirem Çook teşekkür ederim, los ojos duydum ama beden stogu denk gelmiyor bi türlü aklımda o. nasıl kendi bedeninizi mi aldınız gebelik öncesindeki yoksa büyük mü aldınız ?
yucellirem ongen 1.58 Boy 64 Kiloyum L beden 38 Tam geldi. Önceden de L giyiyordum aynı bedeni tercih ettim zaten likralı :)
bingaling562 Ruruu o kullanım alanına göre değişebilen bir şey. Spor taytları kullanımları gereği dayanıklı, suyu çekmeyen, hızlı kuruyan yapıda olmalı o yüzden polyesterler. Tabi gebeler için olan taytlara hiç bakmadım. Onlar günlük kullanıldığı için pamuklu olmaları gerek haklısınız.
ongen greybrde iç karın darlığı ile alakalı benim iç karnım dar oldugu için karnım hızlı büyüyor. evde olsam evet abartmaya gerek yok dersiniz fakat calısıyorum lastikli esorfman giyilemiyor malesef :)))
beyzzsenturkkk greybrde ahahah benim karnımı görseniz demek ki hepten şaşıracaksınız😂 kimisinin hiç çıkmaz kimisininde daha erken cıkar bu gebelikle alakalı değil bazılarında rahim öne doğru büyümeye daha müsaittir bazılarında da iç karnı geniştir geç görülür
senem0987 Aşkım benim 2.5 ayım kaldı doğuma yazı bi şekilde idare ettim hamile kıyafeti hiç almadım kışı atlatamam çünkü kışlık kazaklarım göbek deliğimi bile kapatmıyor bi tane hamile eşofmanı 2 tane hamile taytı aldım beli bol olarak da alt kıyafetim var üstüne de bi kaç bol oversize kazak alacağım öyle atlatmayı düşünüyorum doğumdan sonra eski kışlıklarımı çıkartacağım zaten
ongen Havin49_ ben dar giyip hamiş göbeği çıkmasını zayıf kadınlarda seviyorum ama kendime yakıştıramıyorum malesef dar gelecek o elbiselerim.. bir de fabrikada calısıyorum etek elbise çok giyilebilir şeyler değil