Papatyaaam1 Nazz-li ben yoyko aldım hepsıburada da ındırımlıydı 15 k dan 8.5 k ya düşmüştü gayet güzel kalıtelı daha kullanmadım ama
Beyzahas Gokturkmom_ bizde bagi neo 2 aldık kargoda şuanda sevindim memnun olmanıza bizde memnun kalırız inşallah ☺️
ucuncugeliyo Daisyy000 yaa benim de aklim onda kaldi herkes saglamligiula övmus tam almak istedigim bebek arabasi ama cift yonlu olmadigi icin vazgecmek zorunda kaldim
0Berfin0 Nazz-li yoyko city seyahat sistem bebek arabası 3 in 1 aldım ben normalde travel sistemlere çok hantal ağır oluyor falan diyorlar ama gayet hafif bence ben sevdim
0Berfin0 Bada ay evet kötü yorum yapılacak bi durum da görmedim neyini sevmediler anlamadım 😂 puseti falan çok kaliteli