Hurem76 Selam kızlar ben 40 haftalık gebeyim artık doğumun başlamasını istiyorum acaba sizin uyguladığınız evde geleneksel bir yöntem var mı bu arada ikinci gebeliğim benim bu🥰 Sohbete buyurun☕️
sedefhamile Hurem76 ben hiç doğum yapmadım bu konuda bi fikrim yok ama çevremden gördüğüm ve bildiğim kadarıyla kolay olması için yürüyüş be egzersiz yapabilirsin otur kalk şeklinde günlük duş da al doğumu kolaylaştırıyormuş inşallah sağ Salim kucağına en kısa zamanda alırsın darısı başıma
Ecem_P Hurem76 bende 40. Haftadayım nst de hiç sancı yok sizin gibi😂 valla geçenlerde postta korunmasız cinsel ilişki önermişlerdi hep sonrasında tempolu bir yürüyüş. Dip köşe ev temizliği,labor egzersizleri, aksak gebe yürüyüşü bir de çömelip yürümek ama o zor olıyor biraz göbüşle
1prenses2prens56 Hurem76 3 gün üst üstte temizlik yaptım çarşıya gittim gezdim yürüdüm sürekli ve sonuç 6 cm açıklıkla doğuma gittim 😄
Hurem76 sedefhamile Amin canım benim inşallah Rabbim sizede tattırsın bu duyguyu🙏 Evet onları yapıyorum zaten ama hala tık yok😂
1prenses2prens56 denizuhal Gerçekten hiç ağrım olmadı çatıya çıktım muayene olduk 6 cm diyince sasirdim
funnymummy Hurem76 ben neler yapmış doguramamistim 😂labor egzersizi YouTube dan, evi eğilerek temizleme, merdiven in çık, squat, duşta squat, hurma, ananas suni. İle doğurmuşum bakalım şimdi de 35 haftalık 2.yi bekliyorum 😅Allah kolaylık versin inşallah
Herseydenbiktim Hurem76 Valla ben sırf doğum başlasın diye acile gittim sabahına ilk kez alttan muane ettiler akşamına nisanim geldi ertesi gün doğurdum 🥺 Baya egzersiz yaptim yürüdüm merdiven inip ciktim temizlik yaptım bana misin demedi aklıma acilden başka bisi gelmemişti ama beklemiyordum hemen ertesi güne de olsun😂
Jasvcl Bende 39+5 im son 2 gün belim ağrıyor arada bir sancı geliyor ama lavaboya gidince çoğunlukla geçiyor çok aktiftim hamilelikte zaten öğretmenim ilk 6 ay okuldaydım sonra yaz tatili vs hep yürüdüm hareket ettim ama belirti yok denecek kadar az açılma da yok😩 bayılcam artık
SAREKINACI Jasvcl şuan aynı durumda olmamızzzz açılma hiç bakmadılar 39+2 kız bebek. Artık gel gel diye sürekli konuşuyorum onunla
Momkids- Korunmasız ilişki dediği herhangi bir koruma yöntemi olmadan ilişkiye girmek biraz açık olacak ama evet erkeğin sperm hücresi rahim ağzını İnceltiyor muş bu doğru bir bilgi hemen kalkmayacak mıyız acaba yerimizden nasıl olacak😀
Nejbir Momkids- korunmadan olunca açık olacak ama erkek boşalınca yumuşama yapıyor rahimde açıklık için doktorlar öneriyor. Hemen kalkma kalkıp ne Yapçan sanki 🤣🤣🤣🤦♀️🤦♀️
1prenses2prens56 Momkids- 3 hamilelik geçirdim ilk hamileligimde 4 cm acilmam vardı 2. De hic olmadı hatta zor oldu bunda da 6 cm di acıktığım