2812 hanımefendi birinin yorumuna kanarak nasıl bu şekilde konuşa biliyorsunuz aklım almıyor biri ortaya bişeye tıyor ve siz buna ayak uymuyorsunuz beni be kdr tanıyorsunuz yada benimle daha önce bu platformunda ne kdr konuştunuz. Başlığı açan arkadaşa gerekli bir konuşma yaptığımı zaten dikey getiririm amacımın onu korkutmamak olduğunu söyledim eğer bir başlık açıyorsan olumlu yanda olumsuz tüm yanıtları alabilirsin asla kimseyi korkutmam haddim de değildir her doktorun farklı bir düşüncesi var bunuda burda ben öğretmeyeyim bugün biri çok oymadım kananamam oldu der birde bende oynadım ama kanamam yok der kimi doktor aynı haftada bebeğin kilosu ayına göre iyi der başka bir doktora gitsen bu konuda tam tersini söyler yani bunlar doktorun olasılığı değil her doktorun farklı düşünceleridir ne kdr çok kaostan beslenirsiniz ama kimse burda kimseyi korkutamaz ama sizler sanırım çok korkutulmusunuz çok yazık