betul_00 Şuan 15+2 haftadayız yatın doktor kontrolüm var öğrenebilir miyiz acaba siz kaçınci haftalarda öğrendiniz?
beyzzsenturkkk betul_00 16. haftada %90la kızımı öğrenmiştim 3 yıl önce şu an 7. haftadayım acelem yok kasımın ortası gibi giderim
csadioglu Baharln erkek mi bebiş çok erken öğrenilmiş bende şu an 11 im 12 de öğrenebilir miyim acaba