Selamlar mesajımi herkes görür mü bilmem ben yazayım… Ağrı için tabiki magnezyum iyi gelir kasları gevşetir ama tamamen geçmesini beklemeyin. Tavsiyem kaslarınızı olabildiğince esnetip güçlendirmeniz…. Yani pilates ve yürüyüş şart. Kaslar güçsüz ve biz gün geçtikçe ağırlaşıyoruz… spor yapmaya başlayınca ilk günler daha çok ağrıyor gibi hissedersiniz çünkü vücut ham. Kısa süre sonra geçer daha güçlü hissedersiniz doğuma da güzel bir hazırlık olur. Doğum şekli ne olursa olsun güçlenmeye ihtiyacımız var. Kolaylıklar dilerim :)