Bilmiyorum ama ben 16-17.haftalarımda yaşadım o ağrıyı sanki kalçam çıkmış kemiklerim kırılmış gibi çok ağrıyodu doktorum normal dedi sade soda falan içtim bi kaçgün sonra kesildi ağrı çok nadiren gün içinde çok yürüdüysem çok ayakta kaldıysam yine ağrıyo ama dinlenince geçiyo şu an 23+2 oldum