CansuuBlogg Gerçekten kolay şeyler yaşamamışsın. Rabbim inşallah sana sağlıklı bir gebelik nasip etsin. Serklaj ameliyatı olanların çoğu, rahim kısalığı nedeniyle bu ameliyatı oluyor; bazıları ise erken kayıplar veya erken su gelmesi gibi durumlar yaşadığı için doktorlar rahim kısalığından şüphelenip düzenli kontrol ederek eğer kısalma varsa hamileyken dikiş atıyor. Senin şu anki durumun tek sorun T-rahim gibi görünüyor. Ancak serklaj ameliyatı olanların neredeyse %90’ı, rahim erken açılmadan önlem olarak bu dikişi yaptırıyor. Yani bu her kadının başına gelebilecek bir durum t rahim ameliyatı olmayan okadar çok kadın var ki serklaj ameliyatı olan önemli olan düzenli ölçtürüp kontrollerini yaptırmak. Rahim uzunluğu iyi olup ileriki haftalar da düşen kadınlar da var çok ince bir detay bunlar sen bi kaç ay dinlen tekrar o cesaret gelicektir sana bu arada seninde dediğin gibi ameliyattan sonra hamile kalma hemen rahim toparlansın