Size eşimin başından geçen bir olay anlatayım biraz uzun ama okuyanlar için şimdiden teşekkür ederim.
Şimdi bana rahime balon taktılar 9,5 saat sonra doğum gerçekleştirildi daha sonra eşi çıkmayınca kürtajı aldılar ve eşime haber verdiler eşim de annemi almak için hastaneden koşarak çıkıyor hızlı bir şekilde yani annemi alıp benim yanıma getirmek için.
Sabah saat 4-5 civarı hava henüz aydınlanmamış karanlık eşim tam hastanede çıkarken parayı ödüyormuş kapıda arabanın camına biri tıklatmış evlat nereye gidiyorsun demiş eşim de merkeze gidiyorum dayı demiş sana zahmet beni de götürür müsün demiş eşim de buyur gel bin dayı götürürüm niye götürmeyeyim demiş neyse adam arabaya binmiş eşimle yolda konuşa konuşa gitmişler eşim demiş ki dayı senin bu saatte ne işin var hastanede nereye gidiyorsun dayı da demiş ki ben uzun bir uykudaydım yeni uyandım kimseye de haber vermek istemedim eve gidip sürpriz yapmak istedim demiş adam demiş ki sen ne yapıyosun bu saatte nereye gidiyorsun eşim de demiş ki dayı benim eşim rahatsız biraz onun için annesini almaya gidiyorum neyse böyle konuşmuşlar adam orta boylu hafif kilolu ama bembeyaz bir adammış eşime demiş ki senin ismin ne eşim adını söylemiş benim adımı sormuş onu da söylemiş ve demiş ki merak etme Allahın izniyle bundan sonraki çocuklarınız çok sağlıklı olacak bunu eşine de söyle sakın korkmasın eşim benimle alakalı çocuğumumuzu kaybetti gibi hiçbir cümle kullanmamış adam bir anda böyle söylemiş eşim de demiş ki nasıl yani dayı ne demek istiyorsun anlamadım ben demiş sizin için özel dua okuyacağım ben hocayım daha sonra neyse eşim bayağı bir yol gelmiş kafası dalmış adam demiş ki aha beni burada ışıklarda indir eşim de demiş ki dayı nereye gideceksen seni evine kadar götüreyim o da demiş ki yok oğlum benim yolum buraya kadardı teşekkür ederim burada dur ineyim neyse adam iniyor eşim yavaş yavaş ilerlerken diyor ki aynadan bir bakayım hani nereye gitti adam bir anda yok olmuş.