K1u5b9 Zs3450 kasık ağrım var bide bu aralar birşey yiyesim yok teste de yapmak istemiyorum negatif gorucem diye o yüzden adet tarihimi bekliyorum geçmesini bekliyorum tabi adet olmazsam.
Zs3450 K1u5b9 Benım bugün çok ciddi belirtilerim var sağ kasığım ağrıyor bacağıma sancı veriyor midemde kötü bugün başladı umutsuzdum ama bu belirtiler beni umutlandırdı ama testte vermek istemıyorum henüz regl günüm gelmedı kafam karışık
sima_ Ben henüz test vermedim reglimin geçmesini bekliyorum. Korkuyorum açıkçası Rabbim umutlarimizi boşa çıkarmasın gerçekten beklemesi çok zor 🥺
eminegulayy Regli ne kadar zaman geçmeli ? Benim 1 gün geçti sizce yapmalı mıyım çok korkuyorum. Kasıklarımda regl ağrısı gibi bir ağrı var emin değilim