Bu ay tedavi gördüm yumurtalarim büyümüyor benim pcosum var maalesef. Letu ve çatlatma iğnesi kullandım gerçekten yüksek dozlarda hormon kullanmak çok yorucu biraz tükenmiş hissediyorum kendimi. Ben reglimin geçmesini beklicem sanırım bay 12 Ekim.Rabbim benim gibi umutla bekleyen herkesin yüzünü güldürsün sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah.