nilsumm kayrasu Tatlı yedim ilk haftalarımda ve şuan son haftalarımdayım hala yiyorum az az Cinsiyetimiz Erkek bebiş👶🏼
Nisanmomy kayrasu patlıcan, hamurişi ve ekşi şeyler çok aşerdim. Ekmeğe limon sıkıp yiyiyordum. Tatlıdan tiksindim
danla2711 kayrasu geçen sene bu zamanlar 6 haftalık hamileydim erik çekmişti canım😂🤩 mart gibi anca yiyebilmiştim
Nazli_3009 kayrasu ilk zamanlar limonlu buz gibi su içerdim sürekli ama genel olarak tatlı tuzlu karışık yedim
Busranur_mnts kayrasu önceden de tatlı çok yerdim tatlı canım çekti kız bebiş bekliyoruz inşallah değişmez 🤭 onun dışında genelde gördüğüm her şeyi canım çekiyo🤣
uykusuzann3 İlk bebeğim kız genelde ekşi tuzlu şeyler yedim midem bulanıyordu bir de peynir ekmek yedim tuzlu kraker leblebi şuan yine aynı şeyleri yiyorum eşim erkek diyor ama bence kız 💕
visnelicheescake kayrasu yani et balık çekmez de çünkü normalde de tuketmiyorum çekerse mecbur yiyecez sjsjsj kızımda hiç böyle birşey olmadı bende bunun cinsiyeti daha belli değil
Asmel kayrasu hiç bir şey,aşermenin şımarıklık olduğunu düşünüyorum🤣bence hamileliği kullanmak bu durum
kayrasu Asmel kesinlikle hayır hiç bir zaman ayy canım bunu istiyor demem iştahım da çok azdır yani bence hormonlar değişiyor bebiş de istiyor olabilir 😂😂