babymom2026 kayrasu tatlı tuzlu karışık benimde ama genelde tuzlu şeyler aserdim cinsiyet 2 hafta sonra öğrenicez
Ruruu kayrasu ben uzun bir sure tatlidan nefret etmistim 2-3 haftadir tatli yemeye basladim bebegim kiz 🫶🏻
kubos_ kayrasu gebeliğin başlarında sürekli tuzlu ve ekşi aşeriyordm tatlıdan tiksiniyordm sonradan bir tatlı düşkünlüğü oldu 18 haftada da oğlum olacağını öğrenmiştim 😂
babymom2026 kayrasu ben yüzü gözüküyordu ama doktorum 14ten önce söylemiyorum dediği için 2 hafta sonraya aldım
kayrasu DuruDefne_mommy aaa salatalık turşusu çok seviyorum ama maalesef yiyemiyorum tansiyonum yüksek olduğu için 🥹
DuruDefne_mommy kayrasu benimde çok fazla tuzlu yemem yasak ama dayanamıyorum😋hamileegim boyu tatli yediğim çok nadirdir hala daha midem almıyor
raksanayusifova kayrasu İlk başlarda limon yiyordum şimdide canim çekiyo böyle kabuklu kabulku yiyorum.. ama tatlı sevmeyen benn ölüyorumm tatlı için, cinsiyet erkek👶
aslhnkrts9 kayrasu hiç tatlı yemedim hamileyken nefret ettim zehir gibi çay kahve içtim 😂 şeftali ve yaprak sarması çekmişti en çok canım . Kızım oldu 💕
mlkunal aslhnkrts9 ayy bemde ikisini çok canım istiyor bakalım kız mı olacak😀 şeftali💖zeytinyağlı sarma