Ada06 22'de gittim ben en son 24'e kadar yolu var aksatma vaktini yok yoğun olma gibi bi durum söz konusu değil randevusu oluyor çünkü saat saat gidince tek sen ve doktor sadece özelden daha özel diyebilirim muhatabın direk doktor çünkü usg cihazından bebişini renkli görüyorsun o hareketleri an ve an izlemek öyle güzel ki 4 boyutlu cihazda daha başka oluyor bizim bu taraftaki hastanelerden kat ve kat iyi özel bi ilgi alaka bilgilendirme bile arkanda biri beklese birini dese birini demicek mesela benim bebeğim bacağını kıvırmış sırf açsın diye 15 dk uğraştı yürüttü kendi uğraştı hastanede olsan her tarafı sağlıklı zaten der gönderir ben sağlık personeliyim o anlamda bilgiye sahibim az çok dikkatimi cekti davranışı hassasca yaklaşımı özverili olması anlamayan biri kolaylıkla gönderilebilir ama kadın çok işinin ehli yani bundan sonraki gebeliğimde de gidicem Allah vermesin ama başka bi hastalık olursa radyolog olduğu için ilgili hastalıklara da bakıyor yeri bi plazada özel kadın doğum doktorları da var hatta bu plazanın içinde tamamen kişiye özel ayarlanmış ankara ticaret merkezi atm plaza olarak geçiyor önce kızılaya sonra ordan çukurambar gölbaşı toki arabasına biniyosun indiriyorlar söyleyince ama önce arayıp bi saat belirleyip gidiyosun hastane değil özel bi muayenehane nete gülhiz karataş var net sitesi var ordan arayıp bilgi alabilirsin☺☺