Ada06 ankarada pek perinatolog yok canım radyoloji uzmanları bakıyor ona da işin ehli birine git derim bende sincanda oturuyorum eyüp ekici ali ipek gülhiz karataş burdan duyduklarım hep ben gülhiz hanımı tercih edip gittim iyiki de gitmişim çukurambarda bir radyolog özel muayenehanesi var öyle tatlı dilli ve bilgili bi doktor ki helali hoş olsun aldığı para senin sormana bile gerek kalmadan herşeyi söylüyor anlatıyor ilgisi çok iyi 1 saat baktı bebeğime raporunu 4 boyutlu 4 renkli resmini ve cd içinde tüm görüntüleriyle hareketli videolarını verdi yılbaşından önce 300 tl'dı şimdi en fazla 350 olmuştur ama mutlaka tavsiye ederim sincan ve çevresindeki hastaneler o zaman 400 den aşağı açmadı bana ağzını bakacakları da en fazla yarım saat kişisel bir ilgi alamayacaksın belkide bu tarafların standartı belli çünkü 😊