Ben💁🏻♀️doktorum normal doğumu riske atmak istemedi sezeryan planladı hatta anestezi şekli için de anestezi doktoru karar versin dedi spinalde kendimde olacağım için nabız fazla yükselebilir dedi henüz gün almadık 34.hafta içindeyiz bakalım nasıl olacak gidişat