dndukaya benim de 23. Haftada 600 gr civarındaydı aslında zayıf bebeği doğurmak daha zor erken haftada birde biz büyük birsey başarmışız , kilosu yerinde olan bebek kendide doğumda desteklediği için rahat doğuyor sancı tabi olacak ama sonu güzel olsun hepimiz için inşallah sağlıklı doğumlar ve sağlıkla kucağımıza alırız 💖💖🥹