dndukaya canım benim dikişim alıncağı gün ultrasonda önce bebişin kontrolünü yaptık suyum bitmiş o yüzden dikişim alındığı gün doğumhaneye çıktım hemen 😊 4 cm açılmam vardı dikişim alındığında belki yatış verirlerdi o yüzden sadece bilmiyorum. Normal doğum yaptım ben bir engelim yoktu öyle tercih ettim. Kesinlikle engeliniz yoksa sizin çatınız, bebeğin pozisyonu VS normal doğumu öneririm çok çabuk toparlanıyor insan, hemen kendi işini kendi görüyor daha rahat oluyor. Ama dikişi alır almaz doğumunuz olmaz bende öyle sanıyordum 🤣🤣🤣 4 cm açılmadan sonra doğumhaneye çıktım dans, pilates, yürüyüş bir sürü şey yaptımda öyle devam etti açılma hemen gelmiyormuş bebek onu gördüm 😅😅🤭🤭